tirsdag 13. desember 2011

Teksturoppgave

Vi skulle skjære ut papp biter i målene 7,5x7,5. Så skulle vi brette ulike taktil teksturer i papir. Dette synes jeg var en ganske grei oppgave, og det å få min egen kreativitet og mine egne ideer til å styre oppgaven gjorde den bare enda mer spennende.


 Det var litt vanskelig å komme på ulike ruter, men jeg fikk fylt ut alle til slutt. Enkelte tok veldig lang tid og andre mindre. Synes resultatet ble ganske kult. Valgte å sette de sammen på en måte der alt "hang sammen".





Synes resultatet ble helt greit, men noen ble kanskje funnet på litt i siste liten, så den ble kanskje ikke så veldig gjennomført. Fikk ganske dårlig tid på slutten.

Så var det skravering eller "rubbings" som det kalles på engelsk. Da gikk vi rundt omkring på skolen og i byen for å finne ting å skravere over. Jeg synes jeg fant mange spennende og varierende overflater.


Synes det ble ganske kult når jeg fikk satt sammen alle rutene. Rekkefølgen på 
rutene er ikke tilfeldig. De tre nedover i midten er skravert med kull, og de andre med blyant. Resultatet ble  ganske stilig fordi det var så mye forskjellig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar