tirsdag 15. mai 2012

Toving

Denne oppgaven synes jeg var utrolig kjedelig helt fra starten av. Jeg hadde ingen spesielle tanker om hva jeg ville lage heller. Det endte opp med at jeg bare laget noe raskt og enkelt, i og med at jeg synes toving bare var ekkelt.

I utgangspunktet skulle jeg bare lage en lommebok, men da jeg hadde gjort den ferdig tenkte jeg at den var stor nok til et brilleettui, så jeg fikk låne brillene til Eli for å teste ut om den var stor nok til å ha brillene i. Deretter sydde jeg på en knapp, for å kunne åpne og lukke den. Til slutt brukte jeg en blå filtenål til å skrive Lise.

Farge kombinasjonene var ikke helt tilfeldig, brilleettuiet var til min mor og hun elsker turkis og limegrønt, så det var derfor jeg kombinerte de fargene.

I og med at jeg ble ferdig ganske fort, så bestemte jeg meg for å bare lage en liten søt ting i tillegg. Jeg begynte å skissere en gris, og dermed laget jeg den. Den synes jeg ble helt grei.

Resultatet av de tovede produktene mine:








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar