tirsdag 15. mai 2012

Prosjekt til fordypning

Jeg hadde praksis på interiørbutikken Interia i Olav Tryggvasons gate 29. De ansatte tok meg godt imot og var rask med å sette meg igang. Jeg synes virkelig jeg fikk satt meg inn i hvordan arbeidslivet fungerer og mottok opp til flere utfordringer. Jeg fikk pakke ut varer, sette på alarmer, prise varene, henge de ut i butikken og til og med dekket ett bord som sto midt i butikken. I og med at jeg fikk så varierte oppgaver, ble dagene aldri kjedelig. Jeg er veldig fornøyd med praksis ukene mine på Interia, og mener selv jeg ikke kunne gjort noe anderledes.


Dette bildet er fra hovedinngangen, hvor det selges diverse duppe dingser og pyntegjenstander.


Her er fra møbelavdelingen som ligger i kjeller etasjen. 


Bilde fra barneavdelingen i hovedetasjen.


For det meste jobbet jeg i barneavdelingen. Jeg hadde et ansvar over den, og passet på at klærne var fint brettet på hyllene og at alle var alarmert og priset.



Bilde av støvler jeg pakket opp, priste og alarmerte.


Dette var desidert den beste og mest utfordrende oppgaven jeg fikk. Jeg skulle plukke ut akkurat hva jeg ville i hovedetasjen og deretter dekke ett bord nede i møbel avdelingen. Da måtte jeg tenke over fargekombinasjonen, om det ble for mye pynt, om det ble for stivt, osv.


Morsomt og lærerikt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar